Rekord oglądalności TV Republika. Liderem jest inna stacja

Dodano:
Danuta Holecka w TV Republika Źródło: YouTube / Telewizja Republika
Z analizy oglądalności programów telewizyjnych wynika, że TV Republika odnotowała rekordowe wyniki. Liderem wśród kanałów telewizyjnych jest Polsat.

Analizę przygotowały Wirtualne Media. W minionym tygodniu – od 1 do 7 stycznia – najwięcej widzów przed telewizory przyciągnął wtorkowy odcinek serialu „M jak Miłość”. Średnio oglądało go 2,79 mln osób.

Wśród serwisów informacyjnych wygrały „Fakty” TVN (2,67 mln widzów. Drugie miejsce zajął serwis „19:30”. 3 stycznia zgromadził 1,86 mln widzów (6. Miejsce w rankingu). Tuż za nim uplasował się „Teleexpress”. 2 stycznia „Wydarzenia” Polsatu oglądało 1,74 mln osób.

Wyniki oglądalności programów TV. Awans TV Republika

Z analizy oglądalności stacji telewizyjnych wynika, że TV Republika jeszcze nigdy nie przyciągnęła tylu widzów. Została sklasyfikowana na 7. miejscu wśród programów i awansowała z 9. pozycji. Obecnie jej udział w rynku to 3,46 proc.

Wcześniej, od 1 stycznia do 19 grudnia, stacja miała marginalny udział w rynku – 0,01 proc. Już 20 grudnia TV Republika włączyło 2,60 proc. widzów.

Liderem był Polsat (udział 8,34 proc.). Kanał informacyjny TVN24 awansował z piątej na drugą lokatę. Miał 8,04 proc. udziału (do góry o 1,52 proc.). Na podium weszło jeszcze TVP2, a czwarty był TVN. Polsat News awansował z 11. na 10 lokatę. Na 15. miejscu uplasowało się TVP Info. Sygnał kanału informacyjnego telewizji publicznej został wznowiony 29 grudnia o 19:30.

Skandaliczne wypowiedzi o migrantach

Po przejęciu władzy przez nowy rząd w TVP zaczęły się nowe porządki. Jedną z pierwszych decyzji była likwidacja głównego wydania programu informacyjnego Telewizji Polskiej. Zamiast „Wiadomości” widzowie zobaczyli odmienioną wersję serwisu pod nową nazwą, „19.30”. Pracownicy dawnej telewizji publicznej znaleźli się w TV Republika. Zatrudnieni zostali tam np. Danuta Holecka czy Michał Rachoń.

TV Republika, do której przeszło wielu dziennikarzy byłego TVP Info, w ostatnich dniach towarzyszyły liczne skandale związane z wypowiedziami na temat migrantów. W związku ze słowami, które nie spotkały się z reakcją stacji, od prawicowej stacji odpłynęli reklamodawcy, m.in. mBank i Ikea.

Źródło: Wirtualne Media
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...